Alone and lonely :(

Assalamualaikum...Hye all..Buat pertama kalinya aku keseorangan dalam bilik A1.T3.4 di KMNS.Yelah, esok cuti...so roomate aku sume pakat balik petang tadi... xpelah, ada gak pengalaman aku tinggal sorang- sorang dalam bilik. Ha! buat ape nak takut.. Allah kan ada. 

SERAM sejuk pon ada.. tapi aku abaikan jer.. and mlm ni kitorang nk prank AINA FATIHAH...sebab esok befday dia (17hb Januari 2014)... 


Nasib baik esok pagi family aku dtg. Kitorang nak balik kampung kat Melaka.. Hana and Aina ikot skali.. tak sabar rasanya nak pergi jumpa Neklong... Maklumlah, ayah dah dpt kereta baru. So first time aku nak naik.. heee seronoknya! Alhamdulillah, Allah tarik satu nikmat n lepas tu DIA beri nikmat yg lebih baik dari sebelum ni.. Thanks Allah. Alhamdulillah...

Comments

Popular posts from this blog

Turun Berat adalah HIJRAH supaya Mudah beribadah💪🏼

15 Ogos 2014

Kisah Si Puteri Bongsu