Just around the corner

Assalamualaikum....

Memandangkan PSPM 2 dah makin dekat, tinggal berapa hari je lagi... masing-masing buat jamuan lah bagai~ aku??? masih ada lagi dua semester yang akan aku tempuh... tak pe, aku bersyukur dan bangga jadi budak PDT ,ye lah, korang bayangkan seramai 30 orang budak sekolah aku (KUSISS) yang dapat kat matrik negeri sembilan ni... aku sorang je budak PDT yang lain semua PST, cikgu selalu cakap , " tak pe mai.... mai orang yang terpilih dan bertuah sebab mai sorang je yg dpt masuk PDT, mai dpt pengalaman lebih sikit drpd mereka, dan pembelajaran pon lebih mendalam." aku bersyukur YA ALLAH. 

HA! ni semalam punya cerita... kami semua batch 15 kusiss di KMNS buat BBQ...tak pernah kumpul semua ramai-ramai ni lah FIRST AND LAST TIME, maybe~
GOOD LUCK FOR PSPM 2! buat yang terbaik... MAKE SURE 4 FLAT ! Allahumma Ameen~
Next semester korang kene dtg melawat mai sensorang kat sini tau!

EX- 5 IMAN  DI KMNS !!!!














Comments

Popular posts from this blog

Turun Berat adalah HIJRAH supaya Mudah beribadah💪🏼

15 Ogos 2014

Kisah Si Puteri Bongsu