esok

Assalamualaikum,

Hye all... esok nak balik kolej.. hari ni baru aku sebok nak update. 
hurmm...act banyak benda aku nak share, tapi tu lah.. masa tak mengizinkan.
Sepanjang cuti semester 3 ni..banyak benda aku buat.
Aku sempat kerja kat kantin sekolah, jumpa kawan masa sekolah rendah,hangout dengan kawan sekolah menengah....sampai aku lupa masa 5 jun tu result keluar...masing2 tanya baru aku sebok nak check..
Alhamdulillah..prestasi aku meningkat.
Aku pon tak sangka aku akan dapat result macam tu. ingatkan dpt 4 Flat. heee.. rupanya,better la dri sem 1. ALhamdulillah.. syukur.
Esok lepas subuh aku dah nak bertolak ke Kuala Pilah. Semoga perjalanan aku kesana selamat sampai..Amin.




Comments

Popular posts from this blog

Turun Berat adalah HIJRAH supaya Mudah beribadah💪🏼

15 Ogos 2014

Kisah Si Puteri Bongsu