Hani

Assalamualaikum....

Nak tahu something tak??? haha... kat matrik kan.. aku ada sorang kawan, aku sayang sgt kat dia. Bagi aku dia ni special sbb... dialah kawan, dialah kakak, dialah adik, dialah guru, dialah musuh, dialah abang, and semuanya lahh ...ketawa bersama, menangis pon bersama...satu hari aku pinta dia buatkan puisi untukku sebab aku tahu dia ni pandai berpuisi... Aku tak sangka dia tunaikan permintaan aku begitu cepat,aku sgt terharu sehingga mengalir air mataku, Sungguh!!! aku sayang sangat kat dia Ya Allah...Aku sayang dia kerana Allah, Uhibbukifillah.Nama penuh dia... Nur Hani Binti Ra'il.


 Kalau nak tahu..ni lah puisi yang dia cipta untukku...



   
=                                            
   







Comments

Popular posts from this blog

Turun Berat adalah HIJRAH supaya Mudah beribadah💪🏼

15 Ogos 2014

Kisah Si Puteri Bongsu